Karácsony Gergely: Addig nem lesz új stadion, amíg nincs minden kerületben CT
Tarlós Istvánt Orbán bábjának tartja, a stadionépítési láz megfékezésére pedig aláírásgyűjtésbe kezd az ellenzéki főpolgármester-jelölt.
Tarlós Istvánt Orbán bábjának tartja, a stadionépítési láz megfékezésére pedig aláírásgyűjtésbe kezd az ellenzéki főpolgármester-jelölt.
Szerinte Karácsony Gergely politikai szerencselovag, de arról is beszélt, hogy szeptembertől beindul az elektronikus jegyrendszer.
Alig várja a vitákat a többi ellenzéki főpolgármester-jelölttel, és áll az előválasztás elé, bár eddig azt hitte, ő lesz a DK jelöltje – reagált rövid sajtótájékoztatóján Karácsony Gergely a Facebookon, nem sokkal az után, hogy kiderült, Kálmán Olga is beszáll a versenybe.
Éhkoppon marad a budapesti tömegközlekedés: a kormány nem ad elég pénzt, az önkormányzatnak pedig még a feszített gazdálkodáshoz is fel kell vennie 67 milliárd forint hitelt- a HVG e heti számában a főváros idei költségvetését elemezte.
Hatalmas HÉV-fejlesztést, az 5-ös metró első ütemét, és egy új vasúti alagutat is kaphat Budapest a kormány legújabb döntése szerint. Jól látszik, hogy újra a főváros lehet a fejlesztési pénzek kedvezményezettje, de mi ebben az önkormányzat szerepe?
A Népszava több forrásból is úgy értesült, hogy Tarlós István mindenben megállapodott Orbán Viktorral.
Ezért kell 32 fokban izzadniuk az utasoknak a 3-as metrón.
Tarlós István főpolgármester pénteki sajtótájékoztatóján azt mondta, a Lánchidat nem látja alkalmasnak arra, hogy gyalogoshíddá alakítsák, ellenben említett egy másik helyszínt, ahol támogatná, hogy kifejezetten gyalogoshíd épüljön. A 3-as metró felújítására összedobják a pénzt. Beszélt arról is, indulna-e újra.
Tarlós István főpolgármester utasítására a főváros cégei mindent megtesznek azért, hogy enyhítsenek a lakosság hőségérzetén, locsolják az utakat, vizet osztanak, tovább tartanak nyitva a strandok - közölte Szűcs Somlyó Mária, a főpolgármesteri hivatal kommunikációs igazgatója.
Tarlós István saját elmondása szerint még kéreti magát.
Esélyes, hogy a 2013-ban bevezetett fix tarifarendszer módosítása pontosan úgy történik, ahogy a bevezetése: hatásvizsgálat nélkül. A taxipiac koncentrációja folytatódhat, bár ez nem érdeke sem a sofőröknek, sem az utasoknak.